مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: ۴۵ واحد سیلوی ذخیره‌سازی غلات در سطح استان کرمانشاه فعال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماشاالله اورویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت سیلو‌های استان، گفت: ۴۵ واحد سیلو ذخیره‌سازی غلات در سطح استان داریم که از این تعداد هفت مرکز آن دولتی است.

او ادامه داد: مراکز نگهداری گندم استاندارد در شهرستان‌های کرمانشاه، سنقرو کلیایی، کنگاور اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب فعال است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به بحث خصوصی‌سازی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص واگذاری سیلو‌های استان به بخش خصوصی، گفت: بحث واگذاری سیلو‌های کرمانشاه، سنقروکلیایی و کنگاور و توسط کارشناسان رسمی دادگستری با معرفی سازمان خصوصی‌سازی شکل گرفت.

او ادامه داد: مباحثی در خصوص بحث قیمت با توجه به تورم در سال ۹۶ و ۹۷ در خصوص سه تا سیلو‌های دولتی کرمانشاه، کنگاور و سنقر به خریداران مطرح شد که که با پیگیری‌های استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سیلو‌های کرمانشاه و سنقرو کلیایی از گردنه مزایده واگذاری خارج شد و تنها سیلو کنگاور به بخش خصوصی واگذار شد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.