رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: ۲۸ کیلومتر راه در روستا‌های این شهرستان درحال بهسازی و آسفالت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیاء فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: در قالب طرح ملی ابرار و ساخت راه‌های روستایی ۲۸ کیلومتر راه در روستا‌های این شهرستان درحال بهسازی و آسفالت است که برای بهسازی و آسفالت این میزان راه روستایی حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

او در بازدید از عملیات آسفالت محور آج اشمه عزیز کندی نیز تصریح کرد: این محور روستایی به طول ۷ کیلومتر توسط راهداران سخت کوش بیله سوار که راه ارتباطی ۳۰ روستا می‌باشد لکه گیری و آسفالت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته برای لکه گیری محور‌های مواصلاتی ۶۷۶ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته افزود: ۷۲۰ کیلومتر تسطیح و رگلاژ حریم راه‌های اصلی، روستائی، شوسه و مرزی انجام شده است.

فکری با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان از توزیع ۶۴۰ حلقه لاستیک سهمیه‌ای و دولتی در بین این تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده‌ای خبرداد و گفت: توزیع لاستیک در بین رانندگان طبق سنوات گذشته همچنان ادامه داد.

او لایروبی ۱۶۸ دستگاه پل و آبرو، ۱۶ هزار مترمکعب خاک برداری در کناره راهها، اصلاح قنو‌ها به طول ۳۰۰ کیلومتر، ۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب ریزش برداری و ترمیم آبشستگی، قلع و قمع ۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز، ایمن سازی نقاط حادثه خیز از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن، تهیه و نصب ۳۷۸ عدد علائم اخطاری و انتظامی و نصب ۴۲ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی راه‌ها را ازدیگر اقدامات مهم راهداران شهرستان مرزی بیله سوار در ۶ ماه گذشته دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در خصوص مراحل اجرائی احداث باند دوم کمربندی بیله سوار نیز گفت: جهت تسریع در روند اجرای این پروژه تراکم بستر و لایه خاکریزی به طول ۶/۱ کیلومتر و تراکم لایه اول زیراساس به طول ۶/۱ کیلومتر انجام شده و پخش مصالح لایه دوم زیر اساس در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.