آخرین آمار کرونا در بوشهر/جان باختن سه کرونایی دیگر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اضافه شدنن ۳ نفر به آمار فوت شدگان، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد فوتی‌های استان به ۶۱۰ مورد رسیده است.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۷ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان هستند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.


بیشتر یخوانید

آخرین آمار کرونا در بوشهر/ تعداد فوت شدگان به ۶۰۷ نفر رسید


دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعد‌اد در حال حاضر ۲۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او گفت: یک نفر روز جمعه ۱۱ مهر و دو نفر ۱۲ مهر فوت شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی ۶۴ تا ۸۲ سال هستند.

دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد فوتی‌های استان به ۶۱۰ مورد رسیده است.

دکتر کشمیری تاکید کرد: ماسک زدن، رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.