امیرآبادی گفت:ستاد مردمی کرونا در قم هم چون گذشته دایر شود تا به‌عنوان پشتیبان بخش بهداشت و درمان فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه  مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم که روز یکشنبه با نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان تیم های جهادی و قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد،گفت:مجموعه کادر بهداشت و درمان هشت ماه است که با تمام توان به منظور خدمات‌رسانی به مردم در حال تلاش هستند که صمیمانه از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

او افزود:حضور نیروهای جهادی بسیار مؤثر بوده است و اثربخشی فراوانی نیز دارد و موجب می‌شود که همراه در بیمارستان نباشد و از این طریق شاهد  انتقال نیافتن ویروس به بیرون از بیمارستان باشیم.

امیرآبادی عنوان کرد:متأسفانه جامعه مثل روزهای اول کرونا جدی نمی‌گیرند و برنامه‌ریزی‌های دولت نیز به سمت عادی‌سازی رفته است که این مسئله خطرناک است  و باید برای آن فکری اساسی شود.

او ادامه داد:هم مردم و هم دولت موضوع کرونا را ساده گرفته‌اند و البته رسانه‌ها هم مثل قبل به آن نمی‌پردازند که باید تجدیدنظر صورت گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:پیشنهاد من بر این است که ستاد مردمی کرونا را مثل گذشته دایر کرده تا به‌عنوان پشتیبان بخش بهداشت و درمان فعالیت کرده و در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار