نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث بیمارستان جدید در شادگان باید سازمان برنامه و بودجه موافقت و اعتبارات تامین کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به دیدار با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان جدید در شادگان در گروی موافقت سازمان برنامه و بودجه است.

او افزود: بیش از ۲ سال است که به طور جدی خواستار ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه علوم پزشکی هستیم و تقریبا همه مسائل مربوطه آن انجام شده است، به همین دلیل از وزیر بهداشت درخواست کردیم هرچه سریع‌تر ابلاغ این موضوع را صادر کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری نژاد پیرامون ساخت بیمارستان جدید در شادگان بیان داشت: احداث بیمارستان جدید که در سفر وزرای فعلی و سابق بهداشت به این شهرستان مورد تاکید قرار گرفت و طرح آن هم از سوی وزارت بهداشت آماده شد، با مخالفت سازمان برنامه و بودجه مواجه شده که این موضوع مهمترین خواسته مردم شادگان در بحث بهداشت و درمان است و امیدواریم هرچه زودتر وارد فاز اجرایی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تقدیر و تشکر از همه کادر درمانی کشور به دلیل ۸ ماه مبارزه جدی با کرونا اظهار کرد: پرسنل درمانی، اعم از پزشکان، پرستاران، بهورزان، نیرو‌های خدماتی و اداری و نباید نگران وضعیت شغلی و نوع قرارداد خود باشند، این افراد باید در اولویت تغییر وضعیت قرار گیرند و ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حاضر به هرگونه همکاری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.