معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی در شهرستان باوی آغاز می‌شود.

فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور دستگاه‌های اجرایی، مسئولان مرتبط و مسئولان شهرستان باوی برگزار شد و موضوع احداث یک باب بیمارستان ۹۶ تختخوابی بررسی شد و سپس در کمیسیون ماده ۵ به تصویب اعضا رسید.

او افزود: همچنین در این نشست، موضوعاتی از جمله؛ تامین زمین موردنیاز برای احداث این بیمارستان و نیاز شهرستان باوی به چنین مکانی و توسعه مراکز درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبیات اظهار داشت: طی کردن مراحل قانونی ساخت این بیمارستان در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک مراحل احداث آن آغاز می‌شود و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان باوی یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غرب ایران به شمار می‌رود و از ۲ بخش مرکزی و ویس تشکیل یافته شده و مرکز آن شهر ملاثانی است. نام این شهرستان به خاطر عرب‌های طایفه باوی است و مردم شهرستان به زبان عربی تکلم می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.