فرماندار بهبهان گفت: بحث آموزش در پیشگیری از کرونا باید روزانه و همیشگی باشد، در این زمینه از خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی که در این راه اهتمام ورزیده اند تشکر می کنم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: بحث آموزش در پیشگیری از کرونا باید روزانه و همیشگی باشد، در این زمینه از خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی که در این راه اهتمام ورزیده اند تشکر می‌کنم و از ادارات انتظار داریم اصول بهداشتی را کامل رعایت کنند، هیچ کوتاهی از کارمندان ادارات در رعایت نکات بهداشتی پذیرفته نمی‌شود.

او افزود: بازرسی‌های ما به صورت مداوم ادامه دارد، هرگونه رعایت نکردن اصول بهداشتی منجر به تعطیلی مکان مورد نظر خواهد شد و ماسک رایگان زیادی تولید و توزیع کردیم، مواد ضد عفونی کننده نیز همچنین، و در مناطق کم برخوردار در حال توزیع هستند.

زمانی اصل بیان داشت: دادستان به نیروی انتظامی اختیار تام برای تعطیلی قلیان سرا‌ها داده است و از امشب همه باید به مدت دوهفته بسته شوند و باشگاه‌های ورزشی به مدت دوهفته تعطیل خواهند شد همچنین کارگروهی برای شناسایی نقاط پرخطر تشکیل شده است و با شناسایی ان‌ها مثل روز‌های اول برخورد خواهد شد.

فرماندار بهبهان ادامه داد: بازرسان ما به میادین میوه و تره بار خواهند رفت و رعایت اصول بهداشتی با سخت گیری بسیار بیشتری نظارت خواهد شد و در بحث واکسن آنفولانزا باید بدانیم که همه اقشار نیاز به استفاده از این واکسن ندارند، فقط گروه‌های پرخطر باید استفاده کنند.

این مقام مسئول گفت: از آموزش و پرورش در بحث رعایت اصول در مدارس قدردانی می‌کنم، نکات بهداشتی در مدارس بسیار خوب و با دقت بالا رعایت شده اند. خط قرمز ما مدارس و مهد کودک‌ها هستند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.