معاون وزیر ورزش و جوانان درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه استقبال از کاروان پرسپولیس اظهار کرد: من صعود تیم فوتبال پرسپولیس را به فینال تبریک می‌گویم. پرسپولیس شب گذشته نماینده ایران بود و فارغ از هرگونه رنگ و طرفداری به نمایندگی از ایران بازی کرد. با غیرت ۱۲۰ دقیقه جنگیدند و پنالتی‌ها را دیدید که با وجود خستگی چقدر زیبا کار کردند. باعث افتخار است که پرسپولیس یک بار دیگر در فینال حضور دارد. امیدواریم ایران این بار قهرمان آسیا شود.

 او درباره فشار‌های وارده به تیم و جنگ روانی صورت گرفته مثل گرفتن میزبانی، تصریح کرد: ما از چند ماه قبل در سال پیش فشار‌هایی را تحمل کردیم‌  و اتفاقات ویژه‌ای رخ داد. حتی تا مرز نبودن در این مسابقات پیش رفتیم و در نهایت اینکه با تدابیر صورت گرفته تیم‌های ایرانی در این مسابقات باقی ماندند و امروز نتیجه آن را می‌بینید.

تمهیداتی برای به فینال نرسیدن پرسپولیس صورت گرفت 

معاون وزیر ورزش ادامه داد: روز گذشته چند ساعت قبل از بازی اتفاقی که در مورد آل کثیر افتاد عجیب بود. فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده اند. به نظر می‌آید تمهیداتی بود تا تیم ما در فینال نباشد، اما خدا را شکر که آن‌ها به فینال رفتند.

علی نژاد: پرسپولیس برابر النصرعربستان نماینده ایران بود/ ارسال نامه هایی به خارج از کشور تخلف و خیانت است

 ای اف سی باید برای دریافت  پاداش صعود به فینال همکاری کند 

علی نژاد درباره اینکه پرسپولیس ۲ میلیون دلار جایزه گرفته و این نگرانی وجود دارد که شاید به خاطر تحریم‌ها نتواند این پول را بگیرد، گفت: این تحریم‌ها مانع دستیابی فدراسیون و باشگاه‌ها به منابع مالی شده است. باید با کنفدراسیون آسیا صحبت کرده تا از منافع صعود استفاده کنیم. عدد بیش از این است و پاداش‌ها جمع می‌شود. امیدوارم AFC در اینجا با ما همکاری کند و مشکلی از بابت دسترسی به منابع نداشته باشیم.  

هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند 

او درباره تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس، اظهار کرد: هواداران استقلال از وضعیت تیم ناراحت هستند و حق دارند. ما فکر می‌کنیم هیئت مدیره با تصمیمی که گرفت سعی کرد باشگاه را در مسیر بهتری قرار دهد. امیدوارم که شرایط استقلال هم بهتر شود.

علی نژاد تصریح کرد: ارسال نامه‌هایی به خارج از کشور، تخلف و خیانت است. از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهم ورود کنند تا منشا این کار‌ها پیدا شود. مقابل تیم‌های عربستانی و تیم‌های دیگر همه باید پشت ایران باشیم. کری خوانی باید داخل ایران باشد و خارج از ایران هر نماینده ای، نماینده ایران است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار