بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محدودیت‌ها و فشار‌های AFC و تیم‌های عربستانی نمی‌تواند غیرت بازیکنان ایرانی را زیر سوال ببرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شجاعی بازیکن تیم فوتبال  پرسپولیس بیان کرد: در روز بازی با تیم النصر عربستان کری خوانی‌هایی بین ما و بازیکنان تیم حریف بود. این تیم ما را در روز بازی بسیار اذیت کرد و فشار زیادی روی ما بود. زمانی که عیسی آل کثیر محروم شد تیم پرسپولیس متحد‌تر از قبل شد. AFC و تیم‌های عربستانی با این گونه فشار‌ها نمی‌توانند غیرت بازیکنان ایرانی را زیر سوال ببرند.

او گفت: تیم فوتبال پرسپولیس با نام ایران توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. من تا پایان عمرم صعود تیم فوتبال پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا فراموش نمی‌کنم. خوشحالم که دل هواداران پرسپولس شاد شد و البته این شادی کمترین وظیفه بازیکنان مقابل هواداران این باشگاه بزرگ است. امیدوارم بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم.

شجاعی اظهار کرد: من سهم کوچکی در پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان داشتم. مفهوم خوشحالی من پس از برد مقابل النصر عربستان را قبلا هم توضیح داده ام. این سبک از خوشحالی به معنای جنگیدن است که خنده از روی لب پنهان می‌شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار