معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با تاکید بر لزوم تقویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان زنجان، گفت:تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، عصر دیروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا، بر لزوم تقویت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: تنها راه پیشگیری از بیماری کرونا زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

او با بیان اینکه برخی از شهرستان‌های استان زنجان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: از امروز به مدت یک هفته تمام فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی، نماز‌های جماعت مساجد، نماز جمعه، آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، چایخانه‌ها، رستوران‌ها و تالارها، مراکز تفریحی، سینما، شهربازی و کتابخانه‌ها  در سه شهرستان زنجان، ابهر و خرمدره با محدودیت همراه خواهد بود.

مرادی افزود: در مناطق قرمز استان زنجان تمام کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها به مدت یک هفته از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه به صورت غیرحضوری  و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، ادامه داد: فرمانداران، اصناف و سازمان صمت استان زنجان بایستی نسبت به انجام محدودیت‌ها نظارت لازم را داشته باشند.

مرادی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: امسال پیاده روی اربعین نداریم و برنامه‌ای هم در استان زنجان برگزار نخواهد شد.

او بر لزوم تقویت نظارت و بازرسی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: بانک‌هایی که میانگین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آن ها کمتر از ۸۰ درصد است حداکثر تا ۷۲ ساعت آینده باید نسبت به تقویت رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کنند، در غیر اینصورت با رئیس شعبه  برخورد خواهد شد.

مرادی گفت: استان زنجان همچنان در تامین و توزیع اقلام بهداشتی کرونایی مشکلی ندارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.