معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها و دفاتر تسهیلگری در همه حوزه‌های مبارزه با مواد مخدر مهم و اثربخش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،محمود ثمینی اظهار کرد: باید سهم هر دستگاه در مقابله و مبارزه با اعتیاد مشخص شود و همه نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

او ضمن اشاره به جانفشانی شهدای گرانقدر مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: در همه حوزه‌ها بخصوص حوزه مقابله اقدامات و هزینه‌های قابل توجه‌ای صورت گرفته، اما وقتی ارزیابی می‌کنیم می‌بینیم هنوز تا ایده‌آل فاصله داریم که در این زمینه باید کار پژوهشی مؤثر انجام شود که چرا بااین همه هزینه آن‌گونه که انتظار می‌رود آثار اعتیاد در جامعه کاهش نمی‌یابد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: نباید به جمع‌آوری و ساماندهی معتادان بسنده کرد بلکه باید فرایند درمان که همان بازپروری اجتماع بهبودیافتگان است صورت پذیرد.

ثمینی بیان کرد: در مرحله بعد حرفه‌آموزی معتادان متجاهر با هدف توانمندسازی این افراد از دیگر برنامه‌هایی است که زمینه اشتغال و کسب درآمد برای دوران پس از بهبود را فراهم می‌کند و به‌عنوان یک ضرورت باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار