مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواخر فردا رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان مورد انتظار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواخر فردا رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان مورد انتظار است همچنین صبح امروز میزان رطوبت در ماهشهر۸۰،  شادگان ۷۸، آبادان ۷۵، هندیجان و شوش ۷۰ درصد، گتوند و دزفول ۶۱، بهبهان و بستان ۵۹، مسجدسلیمان ۵۷ و اهواز ۵۵ درصد گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه تا اواخر هفته روند کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود، افزود: در این ایام وزش باد‌ها در برخی ساعات به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط و در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۴۳ و ایذه با ۱۸ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند و همچنین در این مدت حداکثر و حداقل دمای اهواز ۴۲- و ۲۳ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: هواشناسی ، رطوبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.