رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود از اختصاص بیش از یک میلیارد ریال اعتبار به سالمندان معلول تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود گفت: یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات به سالمندان معلول تحت پوشش  بهزیستی شهرستان ایجرود در شش ماهه نخست امسال  اختصاص یافت.

 او با اعلام اینکه در طی شش ماهه اول امسال یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و کمک هزینه بلاعوض به سالمندان معلول تحت پوشش بهزیستی اختصاص یافته است، افزود: در همین راستا سه مورد تسهیلات اشتغالزایی در زمینه دامداری و فرشبافی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به سه تن از سالمندان معلول تحت پوشش بهزیستی اختصاص یافته است.

نوروزی خاطرنشان کرد: دو مورد تسهیلات اشتغالزایی هم بصورت بلاعوض به مبلغ ۸۰ میلیون ریال به دو تن از سالمندان معلول جهت راه اندازی خوار و بار فروشی و دامداری در شش ماه اول امسال اعطا شده است.

او ادامه داد: در راستای مناسب سازی محل سکونت سالمندان معلول نیز ۶۰ میلیون ریال به دو تن از سالمندان جهت مناسب سازی محل زندگی تخصیص یافته است.

نوروزی  با اعلام اینکه ۸۴۷ مددجو تحت پوشش واحد توانبخشی اداره بهزیستی ایجرود می‌باشد، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۲۶ سالمند تحت پوشش بهزیستی ایجرود می‌باشد که از این تعداد ۹۸ سالمند دارای معلولیت جسمی، شنوایی، بینایی و اعصاب و ۲۸ سالمند از کار افتاده  و زنان سرپرست خانواده بوده که از حمایت‌های اداره بهزیستی برخوردار می‌باشند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.