علی‌رغم آنکه فشارهای رژیم آل‌خلیفه افزایش یافته است، مردم بحرین برای اعلام مخالفت خود با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آیند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اللولوه، تظاهرات در مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل در بحرین فروکش نکرده است. با وجود تلاش رژیم حاکم برای بستن دهان مردمی که مخالف خیانت به مسئله فلسطین هستند، بحرینی‌ها هر زمان که می‌توانند به خیابان‌ها می‌آیند و فریاد می‌زنند عادی سازی روابط کار خیانتکاران و نه آزاد مردان است.

مردم بحرین پرچم‌های فلسطین را در مناطق ابوصیبع و الشاخوره به اهتزار درآوردند تا وفاداری خالصانه خود را به آرمان فلسطین نشان دهند. همچنین شرکت کنندگان در تظاهرات گسترده در منطقه سماهیج پرچم‌های فلسطین را در دست گرفتند. تظاهرکنندگان در این منطقه، با سر دادن شعار‌هایی هر نوع عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها را رد کردند. همچنان تظاهرات در دیگر مناطق بحرین هم برای اعلام موضع متحد ملت بحرین در مخالفت با عادی سازی روابط برگزار شد. 

بحرینی‌ها با نصب پلاکارد‌هایی تاکید کردند به حمایت از قدس ادامه خواهند داد و به سرزمین و ملت فلسطین خیانت نخواهند کرد. مردم بحرین، پایداری خودشان را به راه قدس نشان دادند.
 
این تحرکات مردمی باعث نگرانی مقامات بحرینی شده است و موج احضار افراد ادامه دارد. علی مهنا شهروند بحرینی دومین بار در سه روز گذشته برای بازجویی احضار شد. مهنا در چند توئیت فاش کرده بود که بازپرس وابسته به رژیم آل خلیفه، در نخستین بازجویی چه مطالبی را بیان کرده بود. مهنا تاکید کرده بود حکومت بحرین خواهان تظاهرات علیه صلح نیست. مهنا این سوال را مطرح کرده بود که آیا تظاهرات در حمایت از فلسطین، علیه صلح است؟ بنابراین اوضاع بحرین به گونه‌ای است که رژیم حاضر به شنیدن صدای مردم و صلح با آن نیست، اما حاضر است میزبان رئیس سازمان موساد اسرائیل که قاتل کودکان فلسطین است، باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار