جهانگیری گفت: وظیفه همه مسئولان خدمت به مردم جامعه است و رضایتمندی آن‌ها امری مهم تلقی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و گفت: خدمت صادقانه به مردم سبب رضایتمندی عمومی می‌شود و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

او افزود: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم که هجمه دشمن علیه کشور بیشتر شده و دشمنان نظام اسلامی از همه ابزار و رسانه‌ها برای کمرنگ جلوه دادن خدمات و دستاورد‌های کشورمان استفاده می‌کند.

جهانگیری با بیان اینکه در چنین شرایطی وظیفه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مدیران بسیار سنگین‌تر است، اظهار داشت: نظام اسلامی در طول ۴ دهه دستاورد‌های بزرگی به همراه داشته و تلاش جهادی کارکنان ادارات و مدیران برای ادامه این روند ضروری دارد و باید با همت مضاعف، ضمن شناسایی نیاز‌ها و بررسی مشکلات برای رفع مطالبات مردم تلاش شود.

این مقام مسئول نقش فرمانداری در حسن اجرای امور را مهم دانست و ادامه داد: کارکنان فرمانداری باید در عرصه خدمت به مردم با برنامه ریزی و جدیت بیشتر وارد عمل شوند، چراکه رضایتمندی مردم از اولویت‌ها است که باید مورد اهتمام قرار گیرد. همچنین آگاهی به مشکلات جامعه امری مهم است و البته با تلاش جدی مسئولین ارشد شهرستان برای رفع چالش‌ها برنامه ریزی شده است.

فرماندار اندیمشک حجم اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان را بی سابقه دانست و بیان داشت: علیرغم همه تحریم‌های دشمن و مشکلات اقتصادی ناشی از این موضوع، اجرای طرح‌های مختلف و توسعه زیرساخت‌های شهرستان با قاطعیت ادامه دارد، البته همدلی مسئولان شهرستان در تحقق طرح‌ها مهم است و تلاش جمعی در شهرستان ستودنی است و روند تحقق پروژه‌های شهرستان با هدف رفاه عمومی با جدیت پیش می‌رود.

او با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و و جود وضعیت قرمز، تصریح کرد: بازرسی از ادارات و اصناف تشدید می‌شود و گروه بازرسی فرمانداری نیز وضعیت رعایت شیوه نامه‌ها از سوی اصناف و ادارات را نظارت می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.