سرهنگ عالی پور از اجرای طرح جلوگیری از تردد زوار به سمت مهران در ورودی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام مسئولان وزارت بهداشت کشور و اعلام مسئولان کشور عراق مبنی بر عدم پذیرش زوار از دیگر کشور‌ها طرح جلوگیری از تردد زوار اربعین حسینی در ورودی شهرستان اجرا و از ادامه تردد زوار به شدت جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اظهار کرد: خدمت گزاری به عاشقان و شیفتگان امام حسین (ع) و علمدار کربلا (ع) را مایه فخر و مباهات خود می‌دانیم، اما در شرایط کنونی و با توجه گسترش و انتشار بیماری کرونا و به جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و زائران عزیز، از ورود زوار به داخل شهرستان و به سمت مرز به طور جدی جلوگیری شده و افراد به محل سکونت خودشان عودت داده می‌شوند.

عالی پور با اشاره به فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اربعین امسال و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای توصیه‌های مسئولین بهداشت بیان کرد: از هموطنان فهیم و بزرگوار  خواهشمندیم به جهت حفظ سلامت خود و دیگر آحاد جامعه از سفر به سمت مرز با توجه به ممنوع بودن تردد زوار اجتناب کنند.

او بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از سواری و اتوبوس‌های بومی و غیربومی در صورتی که اقدام به جا به جایی زوار به سمت مرز کنند ضمن ممانعت از ادامه مسیر، برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.