قرارگاه مبارزه با بیماری کرونا در رامهرمز طی اطلاعیه از مردم خواست نسبت به رعایت اصول بهداشتی برای کنترل شیوع بیماری کرونا تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قرارگاه مبارزه با بیماری کرونا در رامهرمز طی اطلاعیه از مردم خواست نسبت به رعایت اصول بهداشتی برای کنترل شیوع بیماری کرونا تلاش خود را به کار گیرند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 با توجه به شیوع بسیار بالای کرونا در سطح کشور، خوستان و رامهرمز و افزایش مرگ و میر و بیماران بستری و پیرو جلسه ستاد کرونای شهرستان که با حضور خلیلی معاون فرماندار، عزتی مسول شبکه بهداشت و درمان و سایر روسای ادارات عضو قرارگاه شهرستان موارد زیر در این جلسه مصوب شد.

انتظار می‌رود جهت کنترل اوضاع و جلوگیری از افزایش بیشتر ابتلای شهروندان به این ویروس با رعایت دقیق این موارد و اصول بهداشتی همیشگی، مردم همکاری بیش از پیش را مبذول دارند وادارات و اصناف باقیمانده در سامانه سلامت  ثبت نام و کد رهگیری را اخذ کنند.  

کلیه پارک‌ها تا عادی شدن شرایط از سوی شهرداری تعطیل و چراغ ان‌ها خاموش شود و نظارت بر جایگاه‌های سوخت از سوی اداره پخش فرآورده‌های نفتی در جهت رعایت اصول بهداشتی و رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند که از طریق اصناف اطلاع رسانی گردد و درب‌های بهشت آباد در هنگام مراسم ترحیم بسته گردند و از ورود افراد توسط مسئول مربوطه جلوگیری شود.

 سالن‌های سرپوشیده ورزشی تا عادی شدن شرایط تعطیل و اعمال نظارت از سوی اداره ورزش و جوانان است و رعایت نکات بهداشتی در سرویس‌های حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی‌های شهری با کمک  شهرداری اجرا و نظارت گردد، ستمرار برخورد قضایی با قلیان سرا‌ها از سوی اداره بهداشت و اماکن نیروی انتظامی، ارائه نشدن هر گونه خدمات از سوی ادارات و اصناف به مراجعان و مشتریانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.