تعدادی از کودکان تفرشی هفته کودک را با کاشت نهال گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت هفته کودک در مراسمی با حاجی علی بیگی فرماندار تفرش تعدادی از کودکان تفرشی با کاشت ۱۰ راس نهال هفته ملی کودک را گرامیداشتند.

۱۲ تا ۱۷ مهر هفته ملی کودک در کشور به عنوان هفته کودک نامگذاری شده است و ۱۶ مهر روز جهانی کودک است که باید از سوی دست‌اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان مورد توجه قرار گرفته و این رویداد را فرصتی برای توجه به حقوق کودکان و نوجوان بدانند.

برنامه‌های هفته ملی کودک سال ۹۹ از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.

امسال با توجه به هم‌زمانی هفته ملی کودک با اربعین حسینی، برنامه‌های این هفته رنگ و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارائه می‌شود.

مسئول مستقیم گرامیداشت هفته کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و این هفته می‌تواند فرصتی فراهم آورده تا کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها بتوانند به صورت مجازی وآنلاین از خدمات تخصصی این نهاد فرهنگی استفاده کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.