به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزههای مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات، بازار آینده کسبوکارها در این حوزه را برای ورود به دنیای نوآوری و فناوری آماده میکند.
این مرکز نوآوری بر بستر هلدینگ دیانای یونیون در کنار ۱۶ تیم فناور و استارتاپی در حوزه تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، آموزش و مشاوره مارکتینگ و فناوریهای پیشرفته فعالیت میکند.
همزمان با افتتاح مرکز نوآوری ۴ خدمت استارتاپی توسط استارتاپهای دیانای یونیون در حوزه بازاریابی دیجیتال که به بازار عرضه شده است به دست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد.
بیشتر بخوانید
بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام وقت و ۱۰۲۵ نیروی پاره وقت در این مجموعه فناور فعالیت میکنند. تیمهای نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از این خدمات بهره مند میشوند.
شرکتهای شناخته شده خارجی مشتری خدمات شرکتهای زیرمجموعه دیانای یونیون هستند و در حال حاضر زمینه استفاده شرکتهای داخلی از این خدمات فراهم شده است.
این مرکز با هدف سرعت دادن به پیشرفت و تحول آفرینی در صنعت بازاریابی دیجیتال شکل گرفته است. در حال حاضر با همراهی برندهای شناخته شده نیز کار شتابدهی ایدههای نوآورانه را دنبال میکند.
بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایهگذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز ۱۰ میلیارد تومان سرمایهگذاری خواهد شد.
افزایش ظرفیتهای فناورانه در حوزه مشاوره صنعت برق
معاون علمی و فناوری رییسجمهوری همچنین از شرکت موننکو بازدید کرد. این شرکت دانشبنیان فعالیت خود را در صنعت برق آغاز کرده است و در حوزههای مخابرات، نفت و گاز پتروشیمی دیسپاچینگ و فناوری اطلاعات فعالیت خدمات مهندسی مشاوره ارائه میکند و از یک دهه پیش صادرات به کشورهای خارجی را انجام میدهد.
این شرکت دانش بنیان در پروژههای ملی بخش تحقیق و توسعه و مدیریت زمینه اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی را فراهم کرده است.
تولید ۵۸ هزار مگاوات نیروگاه، ۳۰ پروژه انرژی تجدیدپذیر و تولید پراکنده، ۲۶ پروژه زمینشناسی و معدن و بیش از ۲۴هزار کیلومتر خطوط انتقال و حضور در بیش از ۳۰درصد پروژههای فناورانه و صنعتی کشور از جمله فعالیتهای این شرکت دانش بنیان است.
انتهای پیام/