معاون استاندار اردبیل:

مسائل و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی بررسی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مسائل و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری امروز در جلسه ستاد تسهیل استانی به  تشریح نحوه بازپرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت.

او گفت : حمایت ازسرمایه گذاران، واحدهای تولیدی فعال و پویا با تامین نقدینگی و دادن تسهیلات مورد توجه جدی کارگروه ستاد تسهیل استانی  قرار دارد و با تشکیل جلسات  مستمرستاد  تسهیل و رفع موانع تولید ، برای تسریع در حل مشکلات صنعتگران اقدام می کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز افزود : بخش صنعت به دلیل استفاده از فناوری‌های روز دنیا  و دستاورد شرکت های دانش بنیان می‌تواند منجربه گسترش این فناوری‌ها درسطح  کشور شود و در سال جهش تولید، بخش عمده‌ای از رشد اقتصادی کشور بر دوش این بخش است.

صادقی افزود: دامنه تاثیرگذاری صنعت بر سایر بخش‌ها به گونه‌ای است که صنعت در بازار سرمایه نقش عمده‌ای دارد و در این راستا مجموعه  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  برای حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع و مشکلات احتمالی، همواره در کنارآنهاست .

او تصریح کرد : بخش صنعت با بهره‌گیری از پتانسیل های موجود  قادر است در توسعه اقتصادی استان،نقش کلیدی ایفا کند و برای برون رفت از اتکاء به نفت، صنعت،موتور توسعهء اقتصادی و این سازمان نیز طبق سیاست ها و برنامه های وزارت متبوع ، با بررسی کارشناسی ، مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی را احصاء می کند تا با طرح نمودن آنها در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات آنها را برطرف کند تا به این طریق باعث پویایی واحدهای فعال و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید شود .

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.