کمپین نذر خون، نذر پلاسما برای حمایت ار بیماران در استان خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه راه اندازی کمپین نذر خون، نذر پلاسما گفت: انتظار میرود با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب در جامعه ویژه مبتلایان به کرونا ویروس پس از گذران دوران نقاهت و حمایت از سنت نذر خون به جمع اهداکنندگان پلاسما بپیوندند. چراکه این کار انسانی و خداپسندانه، نجات بخش بسیاری از بیماران خواهد بود.

عبدالعزیز فقهی رئیس سازمان انتقال خون خوزستان گفت: مشارکت بهبودیافتگان ویروس کووید ۱۹ در مسئله مهم و نجات بخش اهدای پلاسما بر اساس آمارها، رضایت بخش نیست و باید تلاش شود، نجات یافتگان از درد این ویروس منحوس، به شکرانه سلامت مجددشان و برای نجات جان بیماران تازه مبتلا شده، پلاسمای خود را اهدا کنند.

سازمان انتقال خون از مردم دعوت کرده تا در طرح نذر خون در آستانه اربعین حسینی، مشارکت کرده و به تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیماران نیازمند، کمک کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی اصول بهداشتی در فرایند اهدای خون و پایگاه‌های انتقال خون استان خوزستان انجام می‌شود و در این خصو جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.