مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : کمبود اعتبارات یکی از مهمترین موانع پیشرفت در پروژه‌ها است و بر اساس آیتم‌های موجود اعتبارات در نظر گرفته شده نسبت به نیازمندی‌های جاده‌ها در حداقل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با توجه به مشکلات موجود به اولویت بندی اعتبارات می‌پردازیم و طبق نیازمندی‌ها اعتبارات را به آن سمت سوق می‌دهیم، به همین دلیل هم اکنون ۱۵۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم حتی با وجود این هم به کار ادامه دادیم و میتوان گفت علیرغم موانع موجود، راه‌های استان نسبت به کل کشور از وضعیت بهتری برخوردار است.

او گفت : پروژه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انجام شده که می‌توان به خط کشی در سطح استان، لکه گیری و روکش راه‌های اصلی و فرعی، علائم و تجهیزات برای ایمنی کار و تعمیر پل‌ها اشاره کرد، در خصوص پل ها، پل علی آباد گروس و تعمیر کمربندی شاهو نیز از اقدامات قابل ذکر است.

کرمی به عملکرد درست و به موقع کارکنان این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: پس از اتفاقاتی مانند سیل و زلزله اخیر سعی کردیم با مرتفع کردن موانع بعد از ۲۴ ساعت راه‌های مسدود را باز کنیم و موجب تسهیل در روند یاری رسانی به هموطنان باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.