شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوان سراسری و دعوت عمومی اعلام کرد: قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل در روز اربعین رأس ساعت ۱۰ صبح در سراسرکشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

'ایران اسلامی یکپارچه حسینیه'؛ ملت حسینی ایران با زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی و با تضرع و قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل، همزمان با پخش از شبکه‌های رسانۀ ملی، مأذنه مساجد و اماکن و بقاع متبرکه، رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز اربعین حسینی؛ در سراسر میهن عزیز اسلامی باردیگر عشق و ارادت همیشگی و خاموش نشدنی خود را به مکتب نورانی و مسیر روشن سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» به نمایش می‌گذارند.

در راستای به نمایش گذاشتن عشق و ارادت ملت حسینی ایران اسلامی به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» و تحقق منویات حکیمانـۀ مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (ملت ایران عاشق امام حسین و زیارت اربعین هستند ... اظهار ارادت باید از منازل انجام شود) و نیز با عنایت به شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم هرگونه برگزاری راهپیمایی اربعین لذا از عموم مردم متدین و حسینی باب الرضا – گنجینه معرفت‌ها دعوت میگردد با قرائت خانوادگی زیارت اربعین حسینی که رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح پنج شنبه هفدهم مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد، به خیل دلدادگان و شیفتگان حضرت سید الشهدا علیه السلام بپیوندند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.