معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار سنندج گفت: تاکنون ۲۳ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در سنندج پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار سنندج گفت: تاکنون ۲۳ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در سنندج پرداخت شده است.

سودابه ضرغام‌نژاد معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار سنندج با بیان اینکه حرفه‌های زیادی پس از شیوع کرونا دچار آسیب شدند، اظهار داشت: این تسهیلات در قالب یک هزار و ۵۵۷ پرونده به متقاضیان مشاغل و واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در سنندج پرداخت شد.

او با اشاره به اینکه این تسهیلات برای کمک به ۲ هزار و ۲۸۷ نفر شاغل در واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت شد،  اضافه کرد: بیشترین پرداختی‌ تسهیلات به ترتیب توسط بانک‌های ملت، ملی، تجارت و سپه بوده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار سنندج تسهیلات حمایتی را در قالب ۱۴ رسته فعالیت و ۵۵۰ حرفه اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و غیر فعال در دستور کار بانک‌ها و ادارات ذی‌ربط قرار دارد.

ضرغام‌نژاد با بیان اینکه واحدهای تولیدی و مشاغل آسیب دیده از کرونا باید برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کنند، افزود: تلاش می‌کنیم با حمایت از اصناف و واحدهای تولیدی، مانع از بروز مشکل در راستای ادامه فعالیت آنان شویم.

شهرستان سنندج با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای چهار بخش مرکزی، کلاترزان، سیروان و حسین‌آباد است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.