طی توافق انجام شده با اداره کل آموزش‌وپرورش، ۲۵۲ دانش‌آموز موردحمایت کمیته امداد با معدل بالای ۱۷ در مدارس غیرانتفاعی وهیئت امنایی مشغول به تحصیل شدند.

 رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که دانش آموزان دارای معدل بالای ۱۷ مشمول این طرح‌شده‌اند گفت: به همین منظور عدالت آموزشی برای ادامه تحصیل دانش آموزان با ۲۵۲ نفر در مدارس غیر انتفاعی و هیئت امنایی به‌صورت رایگان ثبت‌نام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز افزود: این طرح طی توافق صورت پذیرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری نیکوکارانه مدیران مدارس انجام شده است.

البرزی بابیان این که در حال حاضر ۸۲۰۰ دانش آموزان مورد حمایت این نهاد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند گفت: کمیته امداد امام (ره) با خرید تبلت و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌ هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی، پرداخت کمک‌هزینه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای از دانش آموزان مددجو حمایت می‌کند.

او افزود: یکی دیگر از خدمات مهم ارائه شده به دانش آموزان توسط این نهاد امکان برخورداری رایگان آن‌ها از خدمات مراکز آزمون‌های آزمایشی و آموزشگاه‌های آزاد دارای مجوز هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: نیکوکاران استان در بیش از ۲۰۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری کرده اند؛ که درنتیجه این فعالیت‌ها تاکنون ۳۵۰ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه‌شده است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.