فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول از افتتاح پایگاه سلامت شهید خلبان منوچهر فتاحی در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با اشاره به راه اندازی پایگاه سلامت شهید خلبان منوچهر فتاحی در این مرکز گفت: پایگاه سلامت شهید منوچهر فتاحی ۱۰ هزار نفر جمعیت را زیرپوشش دارد و در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع و ۹۰ مترمربع زیربنا راه اندازی شده است.

مهدی درزی رئیس بیمارستان پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز شیوع کرونا ویروس و لزوم مراجعه کمتر پرسنل به خارج از پایگاه و اماکن شلوغ را از دلایل بهره برداری از پایگاه شهید خلبان منوچهر فتاحی عنوان کرد و بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانده پایگاه چهارم شکاری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول این مرکز احداث شد.

او افزود: ۲ نیروی ماما و کارشناس بهداشت در پایگاه شهید خلبان منوچهر فتاحی مستقر شده و این مرکز خدماتی نظیر واکسیناسیون، مادران بارادار، غربالگری‌هایی مانند: فشار خون، دیابت و مراقبت‌های بهداشتی به پرسنل پایگاه چهارم شکاری دزفول ارائه می‌کنند.

پایگاه سلامت شهید خلبان منوچهر فتاحی تنها مرکز سلامت در بین پایگاه‌های هوایی ارتش است که به طور مجزا از بیمارستان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ی
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.