پیام تسلیت مسئولان خوزستان به مناسبت اربعین حسینی

مسئولان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شریفی فر شهردار اندیمشک با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

اربعین حسینی خون تازه‌ای برای مبارزه با مستکبران عالم و دست‌نشانده‌های آن‌ها در رگ‌های پیکره اسلام وارد می‌کند. اعتقاد ما این است که سیل خروشان اربعین حسینی بنیان‌های ظلم و جور را بر می‌کند.

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به تمامی شیعیان بویژه مردم ولایت مدار شهر اندیمشک تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

پیام تسلیت غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی به شرح ذیل اشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین حسینی، روز عشق و دلدادگی به ابا عبدالله الحسین (ع) است.

خوزستان به عنوان دروازه ورود تشییع هرساله با نزدیک شدن به این روز، آماده خدمتگزاری و میزبانی خیل عظیم عاشقان و سیل زائران و رهروان راه آزادگی می‌شود.

امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای حفظ سلامت هموطنان توفیق خدمتگزاری به زائرانی که از سراسر کشور با پای پیاده رهسپار کربلای معلی می‌شدند از خادمان ملت سلب گردید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت که برای حفظ جان هموطنان جان سپردند، امیدواریم با یاری پروردگار و دعای خیر امام زمان و توسل به ائمه اطهار و تلاش مضاعف کادر درمان و مسئولین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم عزیزمان این ویروس منحوس را شکست دهیم.

امید است همواره با شور و شعور حسینی، در مسیر و مدار مکتب عاشورا، ادامه دهنده راه شهیدان و پیرو نهضت حسینی باشیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و مردم شریف استان خوزستان، اربعین امسال حسب فرمایش رهبر عزیزمان به سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش از دور سلام و اظهار ارادت نموده و سوگواری خواهیم کرد و زیارت اربعین را هم نوا با ایشان خواهیم خواند.

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت اربعین حسینی

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ از یاران با وفایش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

یاد امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون‌تر می‌یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش‌های معنوی است. به واقع اربعین‌حسینی (ع) نه تنها روز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان واقعه کربلا است بلکه رمز ماندگاری قیام عاشورا در طول تاریخ بوده و هست که جوشش خون آقا سیدالشهداء و ۷۲ تن از یاران باوفای آن حضرت هرگز فروکش نمی‌کند.

هر ساله با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی خیل عظیم عاشقان و محبین اهل بیت (ع) و حضرت اباعبدالحسین (ع) از نقاط مختلف ایران اسلامی با پای پیاده رهسپار کشور عراق می‌شوند تا در بهترین مکان عالم در زمین کربلا گرد هم آیند و با تجمعی بزرگ عزاداری سید الشهدا (ع)، قطب عالم وجود را با شکوهی زیبا و خیره کننده برگزار و عشق و دلدادگی خود را به آن حضرت ابراز نمایند. ولی امسال بدلیل شیوع بیماری منحوس کرونا عاشقان حسینی از فضیلت پیاده روی در مسیر عشق باز ماندند و حسرت به دل از راه دور به حضرت ارباب سلام می‌دهند و فرصتی است تا با تقویت معرفت حسینی در حفظ فرهنگ اربعین و شعائر آن تلاش کنیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی، مردم شهید پرور و حسینی خوزستان و همچنین همکاران قضایی و اداری، امیدوارم همواره رهروی آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم و امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز اربعین از دور اظهار ارادت خواهیم کرد و زیارت اربعین خواهیم خواند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.