آب‌های ساحلی بوشهر از ظهر امروز تا شنبه در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد مواج خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر امروز تا شنبه در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد‌های شمالی بر روی دریا، سواحل استان و خلیج فارس به ویژه سواحل مرکزی و جنوبی استان به تناوب مواج پیش بینی می‌شود. در این مدت احتمال وقوع گرد و خاک نیر در برخی مناطق استان وجود دارد.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین دمای هوا در روز‌های آینده روندی کاهشی خواهد داشت.

او ادامه داد: تا پیش از ظهر فردا، آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی بیان کرد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق ساحلی و بر روی دریا ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری، ارتفاع موج را در این مدت ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر عنوان کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۲۶، مد اول ساعت ۱۲:۲۳، جزر دوم ساعت ۱۶:۰۵ و مد دوم ساعت ۲۳:۲۸ است.

او گفت: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۰ درجه گرم‌ترین شهر‌های استان بوده‌اند و کم‌ترین دما با ۲۰ درجه در ایستگاه‌های جم و بهرگان ثبت شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.