مه غلیظ صبحگاهی برخی نقاط استان بوشهر را فرا گرفته و در مرکز استان میزان دید را به ۱۰۰ متر رساند.

مه غلیظ صبحگاهی برخی نقاط استان بوشهر را فرا گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مه غلیظ صبحگاهی شهر بوشهر و برخی از نقاط این استان را فرا گرفته به طوری که رفت و آمد خودروها را کند کرده است.

اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر نیز اعلام کرد پرواز ۳۹۱۴ هواپیمایی آسمان مسیر تهران بوشهر که باید ساعت  ۷:۰۵ در بوشهر می‌نشست، زمان ورودش به ساعت ۸:۲۰ تغییر کرده است. همچنین برای پرواز شماره ۳۹۱۵ هواپیمایی آسمان از بوشهر به مقصد تهران هم تاخیر نامعلوم اعلام شده است.

سرپرست معاونت توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر به خبرنگار ما گفت: مه صبحگاهی امروز از برخی نقاط استان گزارش شد، اما غلظت آن در شهر بوشهر بیشتر از نقاط دیگر بود. به طوری که ساعت ۵:۳۰ صبح میزان دید افقی به ۱۰۰ متر رسید. اما کم کم از غلظت مه کاسته شده و اکنون (ساعت ۸ صبح) میزان دید به هزار متر افزایش یافته است.

زهرا راستگو افزود: از ایستگاه‌های خارگ، گناوه و عسلویه هم مه رقیق گزارش شده به طوری که دید افقی در خارگ و گناوه دو هزار، و عسلویه دو هزار و ۵۰۰ متر بوده است.

او با اشاره به اینکه در برخی جاده‌های استان هم مه وجود داشته است، بیان کرد: رطویت بالا و وزش باد‌های جنوب غربی باعث شده که رطوبت از دریا به سمت ساحل بیاید و مه تشکیل شود.

سرپرست معاونت توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: میزان رطوبت در گناوه ۱۰۰ درصد گزارش شده و در بوشهر ۹۴، خارگ ۹۷ و عسلویه ۸۴ درصد به ثبت رسیده است.

راستگو درباره شرایط جوی و دریایی استان در روز‌های پایانی هفته نیز گفت: خلیج فارس فردا و پس فردا مواج خواهد بود به ویژه در سواحل مرکزی و جنوبی استان و دما نیز از جمعه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.