مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: همزمان با اربعین سیدالشهدا (ع) مراسم قرائت زیارت اربعین در پیاده‌راه بوعلی شهر همدان برگزار شد.

قرائت زیارت اربعین در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزار نشدن تجمع در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز، افزود: اجتماع عزاداران اربعین حسینی ضمن رعایت فاصله اجتماعی با مراسم سخنرانی امام جمعه همدان و برپایی سینه زنی و مداحی در پیاده‌راه بوعلی شهر همدان اجرا شد.

نظیری اظهار داشت: در راستای طرح هر خانه یک حسینیه و قرائت زیارت اربعین در منزل، با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ای صدا و سیمای استان و به منظور فراخوان و تشویق آحاد مردم با پخش زنده این مراسم، خانواده‌ها از این مراسم معنوی استفاده کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: سایر برنامه‌ها در قالب اجرای پویش‌ها در فضای مجازی و بستر‌های فردی، هدایت هیات‌ها و کانون‌های فرهنگی تبلیغی و موسسات قرآنی به سمت کمک‌های مومنانه و پویش اختصاص هزینه سفر اربعین به کمک‌های مومنانه است.

حجت‌الاسلام نظیری از مسابقه بزرگ خاطره‌نگاری پیاده‌روی اربعین در استان خبر داد و گفت: افراد خاطرات خود را از اربعین سال‌های گذشته تا ۲۴ مهر در قالب‌های مختلف، به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خود ارسال کنند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار