شاهمرادی گفت: امید است با اجرای کامل طرح ملی آشتی با آموزش (آبا) شاهد کاهش آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گودرز شاهمرادی، مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش که دیشب به منظور بازدید از روند اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا)، وارد کرمان شد، در بدو ورود به کرمان در جلسه مشترک با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونان هدف از سفر خود به کرمان را بازدید از روند اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) به ویژه وضعیت شکل گیری کلاس‌ها در مناطق اجرای طرح عنوان کرد.

او با اشاره به اهمیت بازگشت دانش آموزش بازمانده از تحصیل به آموزش و تاثیر این طرح در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای وضع فرهنگی و بهداشتی شهرستان‌ها و مناطق افزود: طرح ملی آشتی با آموزش (آبا) از طریق آموزش از راه دور و با استفاده از تجهیزات آموزش الکترونیکی و ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای اجرا می‌شود.

شاهمرادی بیان کرد: دانش آموزان زیادی با وجود داشتن استعداد و علاقه به درس خواندن به واسطه وضعیت نامطلوب اقتصادی خانواده از تحصیل باز می‌مانند که این موضوع، آسیب‌ها و مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

او افزود: امید است با اجرای کامل طرح آبا، شاهد کاهش آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل باشیم.

 احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در خصوص ضرورت اجرای طرح آبا به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان با تمام توان از آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل حمایت می‌کند.

طرح آشتی با آموزش (آبا) با هدف بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان آغاز شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار