فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از افزایش فعالیت گشت‌های کنترل و نظارت بازار نهاوند خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این زمینه کمک حال مجموعه مدیریتی نهاوند خواهد بود.

افزایش فعالیت گشت‌های کنترل و نظارت بازار نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند گفت: باید رصد وضعیت بازار و بررسی میزان موجودی اقلام ضروری و نرخ گیری کالا‌های مصرفی از جمله گوشت، مرغ و میوه و تره بار به شکل هفتگی از سوی کارشناسان انجام شود.

مختاری بیان کرد: همچنین باید اطلاع رسانی در خصوص توزیع کالا‌ها با نرخ مصوب بین شهروندان به شکل مستمر انجام گیرد.

او بر اجرای نظارت‌های دقیق‌تر و مستمر به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و برخورد با متخلفین تاکید کرد و در این بین مشارکت مردم را مؤثر خواند.

مختاری راه اندازی ۱۶ فروشگاه زنجیره‌ای در شهرستان نهاوند را هم فرصت و هم تهدید بیان کرد و با اشاره به گلایه ۶۰۰ واحد خواربار فروشی در شهرستان به دلیل وجود فروشگاه‌های متعدد زنجیره‌ای  افزود: رونق کسب و کار بخش عمده‌ای از این خواربار فروشی‌ها به دلیل افزایش فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاهش یافته است.

او فعال شدن گشت‌های کنترل و نظارت را از مهمترین راه‌های مؤثر بر کنترل بازار بیان کرد و افزود: رضایت مردم در اولویت است و باید با تمام وجود در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار