در حالی که نامزد دموکرات‌ها گفت که در مناظره مجازی شرکت می‌کند، رئیس جمهور آمریکا این روش مناظره را اتلاف وقت خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری در  آمریکا به اظهار نظر ترامپ در خصوص عدم شرکت در مناظره مجازی واکنش نشان داد و گفت: «از توصیه‌های کمیسیون مناظره پیروی خواهم کرد».

پس از آنکه ترامپ به ویروس کرونا مبتلا و چند روزی هم در بیمارستان ارتش آمریکا در نزدیکی واشنگتن بستری شد، اکنون کمیسیون مناظره‌های ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرده که با توجه بر لزوم حفظ سلامت و ایمنی تمامی افراد شرکت‌کننده، دومین مناظره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دونالد ترامپ در واکنش به مصوبه جدید کمیسیون مناظره، گفته که ناقل ویروس کرونا نیست و در مناظره مجازی شرکت نمی‌کند.  وی این سبک از مناظره را «غیرقابل قبول» خوانده است. ترامپ در این خصوص مدعی شد: «قصد ندارم وقت وقت خود را برای یک مناظره مجازی هدر دهم».

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ماه آینده در سوم نوامبر (سیزدهم ماه آبان) برگزار می‌شود، دو مناظره بین جو بایدن و دونالد ترامپ باقی مانده است. تاکنون دو مناظره بین نامزدهای اصلی و معاونان آن‌ها برگزار شده است. اولین مناظره بین ترامپ و بایدن آمریکایی‌ها را شدیدا مایوس کرد، تحلیلگران این مناظره را یک مشاجره سه نفره توصیف کرده‌اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار