مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دو و میدانی فردا با حضور ۳ کاندیدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دو و میدانی در حالی فردا برگزار می‌شود که افشین داوری، ایوب بهتاج و هاشم صیامی برای رسیدن به صندلی ریاست این فدراسیون با یکدیگر رقابت می کنند.  

افشین داوری در مجمع انتخابات فدراسیون دو و میدانی در اسفند ماه سال گذشته بیشترین رای را آورد و به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد، اما وزارت ورزش و جوانان نتیجه این انتخابات را به علت  اعتراض مجید کیهانی و به حد نصاب نرسیدن اعضای مجمع ابطال کرد.

البته داوری در نبود کیهانی که صلاحیتش از سوی کمیته تحقیق و تفحص تایید نشده  ۲ رقیب جدی در انتخابات پیش رو دارد. داوری باید با بهتاج و صیامی برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون دو و میدانی رقابت کند.  

با انصراف زرین افضل مسئول مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب از حضور در انتخابات فدراسیون دو و میدانی تعداد کاندیدا‌ها به ۷ نفر کاهش یافت.

احسان حدادی، مهدی پیرجهان و ریحانه مبینی (نماینده ورزشکاران)، شهرام شهبازی (نماینده داوران)، هادی سپهرزاد (نماینده مربیان) و دانشگاه آزاد اسلامی و پلیمرخلیج فارس (نمایندگان باشگاه‌ها) در این مجمع حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار