رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲ هزار تن انواع کالای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حمید آزادبخت رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار داشت: ۲ هزار تن انواع کالای تنظیم بازار توزیع شده شامل برنج، مرغ منجمد، قند و شکر صنعتی، صنفی و مصرفی بود.

او افزود: با توجه به افزایش قیمت نان و اولویت قرار دادن سلامت مردم ۱۳۳ گشت مشترک نظارت بر پخت نان با حضور دستگا‌های اجرایی در بروجرد دایر شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از ۳۶۱ واحد نانوایی شهری و روستایی انجام که ۲۲۲واحد متخلف شناسایی شد.

آزادبخت اضافه کرد: واحد‌های متخلف به پرداخت چهار میلیارد ۷۳ میلیون ریال جریمه محکوم که بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده است.

او ادامه داد: همچنین بمنظور نظارت و بازرسی از واحد‌های خبازی شهر و روستا با هدف رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی، کیفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان کار نظارت براین واحد‌ها به طور مستمر ادامه دارد.

رییس اداره صمت یادآور شد: هم اکنون ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ بمنظور حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان و رسیدگی به شکایات شاکیان در اسرع وقت در این اداره فعال شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.