مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای کیفیت پخت نان یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در همین راستا نظارت و کنترل بر کیفیت پخت نان در این استان تشدید شد.

غلامعلی گنجعلی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در بازرسی از نانوایی‌ها کیفیت پخت نان، رعایت  شیوه نامه های بهداشتی و ساعات کار در اولویت قرار دارد و اگر خبازی موارد مذکور را رعایت نکند سهمیه آرد مصرفی تعدیل خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه نانوایی‌ها باید در پخت نان دقت بیشتری داشته باشند، گفت: کیفیت پخت در بعضی از نانوایی‌ها رضایت بخش نیست و در همین راستا نظارت و کنترل در استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان افزود: داشتن نان با کیفیت و ماندگاری بیشتر یکی از موارد مهم صنعت گندم، آرد و نان در تمامی کشورهای دنیاست تا بتوانند مشتری مداری خود را حفظ و از دورریز شدن آن جلوگیری کنند.

او  بیان کرد: یکی از روش‌های کیفیت نان افزودن مواد متنوع و مغزی و همچنین استفاده از بهترین نوع خمیرمایه است که در راستای افزایش رضایت مندی مردم، از ایجاد تنوع در پخت نان و افزایش کیفیت آن استقبال می‌شود.

گنجعلی گفت: ذائقه غذایی افراد، مسائل تکنیکی و غنی بودن دانه‌های گندم از مواد پروتینی از دیگر موارد مهم در بحث کیفی نان بشمار می‌رود.

او  با بیان اینکه نانوایی‌ها به هیچ وجه اجازه فروش سهمیه آرد دولتی خود به صورت آزاد را ندارند، افزود: شهروندان باید هرگونه موارد تخلف در حوزه گندم،آرد و نان را از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار