همزمان با هفته ملی کودک، دو نمایشگاه نقاشی تجربه خوش‌رنگ و رنگین‌ نگاه از آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، همزمان با هفته ملی کودک، دو نمایشگاه نقاشی تجربه خوش‌رنگ و رنگین‌ نگاه از آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به صورت مجازی برای عموم از ۱۹ تا ۳۰ مهر ۹۹ به نمایش گذاشته می شود. 

نمایشگاه تجربه خوش‌رنگ، شامل نقاشی‌های برگزیده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است که سال ۹۵ با همکاری مشترک کانون و منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان برگزار شد و اعضای کانون با استفاده از رنگ‌های طبیعی دست‌ساز در این مسابقه شرکت کردند.

نقاشی‌های برگزیده تجربه خوشرنگ در نمایشگاه مجازی به نشانی http://rastaack.com/v/tajrobeh-khoshrang قابل مشاهده هستند و همچنین قرار است این آثار با مشارکت اداره‌کل کانون و منابع طبیعی در یک کتاب جمع‌بندی و چاپ شوند.

همچنین نمایشگاه رنگین‌ نگاه، شامل نقاشی‌های اعضای کانون استان کرمان که در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۹ در جشنواره‌های بین‌المللی برگزیده شدند، در گالری مجازی به نشانی http://rastaack.com/v/rangin-negah قابل مشاهده هستند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار