مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: سفر مسئولان بدون تشریفات به مناطق محروم باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمد محمودآبادی مدیرکل حوزه استاندار کرمان  گفت:شعار هفته دولت امسال شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی بزرگداشت هفته دولت افزود: هدف، تشریح عملکرد دولت دوازدهم در امتداد دولت‌های بعد از انقلاب است و باید چالش‌ها نیز برای مردم شفاف بیان شود تا بدانیم در شرایطی که قرار داریم و در وضعیتی که دایره تحریم‌ها تنگ‌تر می‌شود، مردم و مسوولان همزمان و همدل در جریان امور قرار بگیرند.

حجت الاسلام محمودآبادی با تاکید بر اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی، باید از برنامه‌های تشریفاتی، رسانه‌ای کردن اختلافات بین دستگاه‌ها و از ادبیات مایوس کننده پرهیز شود، بیان کرد: سفر بدون تشریفات به مناطق محروم و اولویت حضور وزراء در استان نیز باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان برنامه ریزی شود ضمن آنکه در هفته دولت و در روز جمعه اول این هفته، افتتاح نمایشگاه مجازی هفته دولت را خواهیم داشت که تا دهه فجر سال جاری ادامه داشته و مردم با مراجعه به سایت این نمایشگاه، می‌توانند از ان بازدید کنند.

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.
انتهای پیام/ی

مشکلات اقتصادی و اجرای برنامه‌های بدون تشریفات در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار