رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت : اگر بیماری کرونا همچنان تداوم داشته باشد، به احتمال زیاد رقابت‌های جام تختی امسال برگزار نمی‌شود و درصورتی هم که با این شرایط برگزار شود، ما برنامه‌ای برای میزبانی نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه بااشاره به شیوع بیماری کرونا در دنیا و تاثیرات آن بر برگزاری رویداد‌های ورزشی، گفت : در این مدت بسیاری از مسابقات مختلف لغو شده و رقابت‌های لیگ برتر کشتی هم که مجوز برگزاری آن را گرفته‌اند، در کوتاهترین زمان و با تماشاگران محدودی برگزار می‌شود.

او گفت : باتوجه به این شرایط فدراسیون کشتی هنوز در خصوص برگزار کردن یا نکردن رقابت‌های تختی اعلام نظری نداشته است.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: اگر بیماری کرونا تا چندماه آینده با همین شدت و گستردگی ادامه پیدا کند، به احتمال زیاد این رقابت‌ها امسال برگزار نشود.

او ادامه داد: با این وجود اگر هم فدراسیون قصد برگزاری رقابت‌های جام تختی در شرایط شیوع کرونا را داشته باشد، ما امسال میزبان این رقابت‌ها نخواهیم بود.

محبی گفت: قطعا در چنین شرایطی کشور‌های قدرتمند کشتی دنیا راغب به حضور در رقابت‌ها نخواهند بود، لذا ما نیز از میزبانی چنین مسابقه‌ای که کشور‌های مطرح این رشته نباشند، استقبالی نمی‌کنیم.

او افزود: پارسال که رقابت‌های جام تختی را تنها با حضور دو سه کشور برگزار کردیم، انتقادات بسیاری متوجه ما شد که چرا این رقابت‌ها با صرف هزینه‌ها و زحمات زیاد در سطح پایینی برگزار شد.

رئیس هیات کشتی استان گفت: از این پس تا زمانی که حداقل ۱۰ تیم خوب برای جام تختی اعلام حضور نکنند، برنامه‌ای برای میزبانی این مسابقات نخواهیم داشت.

او افزود: استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های کشتی ایران و یکی از میزبانان چندین دوره رقابت‌های جام تختی همواره این آمادگی را دارد که میزبان این مسابقات باشد، اما باید در سطح بالایی آن را برگزار کنیم.

محبی ادامه داد: درصورتی هم که فدراسیون موافق برگزاری جام تختی در شرایط کرونایی باشد، قطعا این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران خواهد بود، درحالی که شور و نشاط کشتی در کرمانشاه با حضور و تشویق‌های تماشاگران پیوند خورده است.

او گفت: امیدواریم بیماری کرونا بزودی فروکش کند و امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی از جمله برگزاری باشکوه جام تختی را داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.