دادستان شهرستان نکا گفت: اقدامات نیروی انتظامی در برقراری امنیت قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمت عشقی دادستان شهرستان نکا در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه اقدامات نیروی انتظامی در برقراری امنیت قابل تحسین است، گفت: نیروی انتظامی وظیفه و تکلیف سنگینی در عرصه امنیت و ایجاد آرامش در جامعه دارد.

او افزود: در کنار وظایف سنگین تامین نظم و امنیت، ضابط بودن نیروی انتظامی برای دستگاه قضایی مسئولیت این نهاد بزرگ را دو چندان کرده است و نقش نیروی انتظامی همیشه پر رنگ بوده و در نوک پیکان عمل قرار دارد.


بیشتر بخوانید


عشقی گفت: نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضا زمانی می‌تواند وظایف خود را در راستای برقراری امنیت و آسایش عمومی فراهم کند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی برای حفظ دستاورد‌های نظام اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: با تمام توان به این غیور مردان عرصه امنیت باید خدا قوت گفت، زیرا این بزرگ مردان با چشمان بیدار خود همواره برای برقرای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند.

دادستان شهرستان نکا با بیان اینکه در شهرستان هیچ گونه مشکلی امنیتی نداریم، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی برای برقراری امنیت اجتماعی مخصوصا برخورد با اراذل و اوباش انجام داد، قابل تحسین است.

او افزود: ارتقاء امنیت شهرستان با کوشش همه جانبه دستگاه‌های امنیتی به ویژه حمایت دستگاه قضایی از پلیس حاصل خواهد شد و در نهایت فضایی برای تحرکات سوء مجرمان نخواهد ماند.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز در این جلسه گفت: دستگاه قضایی همیشه برای برقراری امنیت، برخورد با هنجارشکنان و خدمت به مردم در کنار نیروی انتظامی بوده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.