امام جمعه شهرستان بابلسر گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش مقتدرانه عمل کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان بابلسر گفت: امنیت از اصلی‌ترین عناصر جامعه است و این امنیت مطلوب مرهون تلاش شبانه روز کارکنان خدوم ناجا است که جای تقدیر وتشکر دارد.

او با اشاره به شعار هفته ناجا افزود: شعار باهم برای امنیت و سلامت  بسیار بجا ومناسب انتخاب شد چرا که کارکنان ناجا هم در موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش‌های جهادی داشته اند و هم برابر وظایف ذاتی خود، نظم و آرامش را برای مردم فراهم کردند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به حضور فعال، موثر و درخشش نیروی انتظامی در رزمایش مومنانه، گفت: مردم قدردان مجاهدت‌های پلیس بوده و هستند و این مجاهدت‌ها را ارج می‌نهند.

حجت الاسلام قلی پور، امنیت وسلامت را در گرو مشارکت عمومی دانست و ادامه داد: وظیفه اصلی پلیس، حفظ امنیت است و مردم ومسئولان بایستی با مشارکت و همراهی با پلیس در این راستا گام بردارند و این تفکر و نگاه باید در تک تک افراد جامعه نهادینه شود تا بتوانیم به نحو مطلوب به فعالیت‌های انتظامی و امنیتی بپردازیم.

امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه برخورد نیروی انتظامی با ناامن کنندگان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی خواسته مردم است، افزود: نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت به ویژه اراذل و اوباش با قدرت و مقتدرانه عمل کرده است.

او با بیان اینکه اقدامات پلیس در بحث برخورد با اراذل و اوباش در هفته‌های گذشته، رضایتمندی عمومی را به همراه داشته است، گفت: شاهد افزایش احساس امنیت و کاهش انواع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.