سجاد بنابی، نایب رییس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت توئیتی را در واکنش به صحبت‌های میهمان برنامه دستخط درمورد قیمت اینترنت در ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد بنابی، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در واکنش به انتقاد رئیس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس از قیمت اینترنت در ایران توئیتی را در صفحه خود منتشر کرده و نوشته است:

"رئیس کمیسیون اصل٩٠ گفته‌اند قیمت اینترنت در ایران از افغانستان (مگه افغانستان چشه؟) بالاتره.
بهتره این گزارش باشگاه خبرنگاران رو مطالعه کنند که ٢ گیگ اینترنت بعداز ۵٠٪ کاهش، حدود ۸۰ هزار تومن. آیا سایر طرح‌های ایشان برای فجازی هم برمبنای همین اطلاعات غلط بنا شده؟"

 

واکنش بنابی به انتقاد از گرانی اینترنت

 

روز گذشته، نصرالله پژمانفر، عضو جبهه پایداری و از نمایندگان مجلس در برنامه دستخط صداوسیما مدعی شده بود که ایران گرانترین قیمت اینترنت در دنیا را دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مسولین ما رو گرانترین به نسبت در امد ما ایرانی ها بی کیفیت ترین و جدیدن پر باگ ترین اینترنت جهانو به ما میدن اینقدر فیلتر کردن و به شبکه داخلی رسیده گی نکرده نه کابل کشی درست نه هزینه برای سیستم های داخلی مخابرات به جرات میشه گفت الان از ۱۰ سال پیش اینترنت خراب تر شده
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۲۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
بله شاید به نسبت سایر کشورها از نظر قیمت کلی، قیمت ما پایین تر باشه ولی به طور کلی میشه گفت به نسبت دستمزد/هزینه و سرعت یکی از افتضاح ترین اینترنت های دنیا هستیم.
آخرین اخبار