رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: آتش افروز شهر صدرا که شهریور ماه امسال با ایجاد حریق باعث مصدوم شدن ۲ تن از نزدیکان خود شده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار کرد: آتش افروز شهر صدرا که شهریور ماه امسال با ایجاد حریق باعث مصدوم شدن ۲ تن از نزدیکان خود شده بود، دستگیر شد و دستور رسیدگی سریع و تکمیل تحقیقات این پرونده صادر شد.

او ادامه داد: اقدام مجرمانه این متهم و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی باعث تحت تأثیر قرار گرفتن افکار عمومی شد و از ابتدای حادثه هماهنگی‌های قضایی و انتظامی به منظور دستگیری متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه متهم پرونده هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد، تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که اختلاف متهم و مصدومان حادثه خانوادگی و به خاطر سکونت مصدوم حادثه در آپارتمان متعلق به متهم بوده است.

او افزود: یک نفر از مصدومان حادثه با سوختگی ۵۵ درصدی همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت درمان است و مصدوم دیگر حادثه از بیمارستان ترخیص شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار