امام جمعه موقت باغملک  گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ویروس مراسم‌ها باید جمع آوری شود و صاحب عزا دغدغه پذیرایی نداشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین طا‌ها توکلی امام جمعه موقت باغملک  گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ویروس مراسم‌ها باید جمع آوری شود و صاحب عزا دغدغه پذیرایی نداشته باشند از مردمی که در این مدت دغدغه سلامت را داشتند و کمک کردند به سالم سازی محیط و جامعه و از مدافعان سلامت تقدیر و تشکر می‌شود و برای بیماران طلب شفا داریم.

او افزود: در چند سال گذشته در شورای فرهنگی بحثی در زمینه نوع مدیریت در مراسم‌های ترحیم بوده است که وضعیت قبل از این موضوع وضعیتی غیر قابل دفاع بود که بستگان متوفا هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شدند و اگر شخصی انجام نمی‌داد احساس حقارت می‌کرد.

حجت الاسلام توکلی بیان داشت: روحانیت، خانواده‌های معظم شهدا، بزرگان و. نشستند و تصمیم بر این شد که باید تجدید نظر شود و در این ایام کرونایی و مراعات الزامات بهداشتی یک همتی در بین مردم به وجود آورده است که همه این مراسم‌ها را رعایت کنند.

امام جمعه موقت باغملک ادامه داد: در مناطق ما شب اول عزا دغدغه پذیرایی زیاد است و ما که اعتقاد داریم باید این رسومات جمع آوری شود و همه ما هم آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.