رئیس کل دادگستری گلستان در نشست مشترک مسئولان قضایی و نیروی انتظامی استان با تاکید این که همه باید طبق قانون عمل کنیم گفت: حق نداریم جلوتر یا عقب‌تر از قانون حرکت کنیم و هر کس بر خلاف قانون عمل کند برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در دوره تحول قوه قضاییه، تمرکز ما بر مبارزه با فساد است و در این راه اولویت ما شناسایی و برخورد با مفسدان درون دستگاهی اعم از دادگستری و دستگاه‌های زیرمجموعه و نیروی انتظامی به عنوان ضابط دادگستری است.

هاشمیان با تاکید بر این که تعامل خوبی بین دستگاه‌های امنیتی استان برقرار است ادامه داد: در نشست‌های مشترک برای رفع مشکلات و فراهم کردن بستر برای خدمت بیشتر به مردم و تامین امنیت و اسایش آنان تلاش می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک و کسانی که به انفال دست اندازی می‌کنند، توافق نظر بین دادگستری و نیروی انتظامی وجود دارد.

سرهنگ دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این نشست با قدردانی از تعامل دادگستری گلستان با نیروی انتظامی استان گفت: راهکار‌های تسهیل ارائه خدمات به مردم و رفع موانع و مشکلات از اهداف برگزاری نشست تعامل قضایی و انتظامی در استان است.

سرهنگ دادگر افزود: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی برای تامین امنیت استان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.
 
انتهای پیام / فا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.