راه‌اندازی پویش جمع‌آوری وسایل مازاد برای کمک به نیازمندان در جهرم

پویش جمع‌آوری وسایل مازاد و غیرضروری شهروندان برخوردار جهرم با هدف کمک‌ و اهدا به خانواده‌های نیازمند با مشارکت حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) جهرم راه‌اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی زارعی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان جهرم، گفت:  گروه‌های سازندگی و جهادی بسیجیان این حوزه مقاومت از همشهریان تقاضا دارند در ساخت و ترمیم منازل نیازمندان جهرم مشارکت کنند و هرگونه وسایل و ابزارآلات اضافی و بی‌استفاده از جمله فرغون، بیل، چکش، پیکور، موتور جوش، وسایل برق‌کشی ساختمان، کلید و پریز و سیم  را اهداء کنند.

او، بیان کرد: وسایل لوله‌کشی، روشویی، سینک ظرفشویی، کابینت، آهن‌آلات، بلوک، آجر، یخچال، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، پوشاک و پتو  نیز از اقلام مورد استفاده برای کمک به ترمیم منزل خانواده‌های کم‌بضاعت و محروم است.

زارعی، تصریح کرد: شهروندان جهرمی می توانند اقلام غیرضروری منزل خود را به حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) واقع در چهارراه ولایت تحویل دهند تا برای این امر خداپسندانه استفاده شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان جهرم ادامه داد: اگر همشهریان دارای مهارت خاصی هستند اعلام آمادگی کنند تا از تخصص آن‌ها در اردوهای جهادی به منظور کمک به اقشار محروم جامعه، استفاده شود.

او، افزود: کمک‌رسانی به مناطق محروم شهرستان جهرم از جمله روستاها و مناطق کم‌برخوردار را از جمله اهداف گروه‌های جهادی این حوزه مقاومت است که تاکنون خدمات متعددی در حوزه‌های عمرانی، آبادانی، بهداشتی و درمانی به همت بسیجیان در این مناطق انجام شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز  واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار