معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تأمین زمین مورد نیاز برای ایجاد پارک خطی مناسب در مهرشهر بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میر جعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کمیسیون طرح تفصیلی (ماده ۵) استان گفت: بنا به تأکید شخص استاندار و وعده توسعه فضای سبز در شمال شهر، در این جلسه، کاربری‌های لازم برای تحقق این برنامه تعیین شد.

او افزود: این اقدام در راستای برقراری توازن در توزیع خدمات در دو بخش شمال و جنوب شهر انجام می‌شود.

میر جعفریان با تأکید بر این که توجه به توسعه زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی در شمال شهر از برنامه‌های اولویت دار استان می‌باشد، گفت: در همین زمینه از سال گذشته، خدمات گسترده‌ای در این منطقه صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تأکید بر تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب و آسفالت معابر خاکی مهر شهر از جمله این اقدامات می‌باشد.


بیشتر بخوانید


او تصریح نمود: بنا به مصوبه کمیسیون طرح تفصیلی امروز، مقرر شد دستگاه‌های متولی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمین همت گمارند.

میرجعفریان ادامه داد: تأمین زیرساخت‌های ورزشی، رفاهی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی، تجاری و خدماتی به منظور رفاه ساکنین این منطقه از تکالیف دستگاه‌های متولی می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: شهرداری بیرجند، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های اجرایی ذیربط به عنوان متولی طرح‌های مذکور با همکاری اداره کل راه وشهرسازی متعهد به اجرای آن‌ها هستند.

او بیان کرد: در جلسه کمیسیون طرح تفصیلی (ماده ۵) استان که با حضور کلیه اعضا برگزار شد، ۳۵ دستور کار از شهر‌های بیرجند و فردوس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار