فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز از تهیه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط بسیجیان شرق شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسروانی فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شرق شیراز، با اشاره به امتداد کمک‌های مومنانه بسیجیان و خیران شرق شیراز، از تهیه و توزیع بسته‌های متنوع معیشتی و بهداشتی در روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه با مبلغی بیش از ۸ میلیارد تومان خبر داد.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و فشاری که بر آحاد جامعه وارد می‌شود، این کمک‌ها را در امتداد حضور دائمی بسیج و سپاه در کنار مردم و مستضعفین جامعه دانست که اکنون در عرصه محرومیت زدایی و کمک مستقیم به قشر‌های آسیب پذیر جامعه با حفظ شان و کرامت آن‌ها صورت می‌گیرد، کمک‌هایی که با هدف کمک به دولت در یاری اقشار مختلف جامعه جمع آوری شده و بسیج به رسم امانت آنان را به افرادی که از قبل شناسایی شده اند، همچون دوره‌های گذشته تقدیم خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) با بر شمردن انواع خدمات صورت گرفته از ابتدای کرونا، از جمله این کمک‌ها را توزیع ۴۵۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان دانست که جهت دانش آموزان شرق شیراز که در مناطق حاشیه‌ای و محروم قرار دارند، اختصاص می یابد.

سرهنگ خسروانی ادامه داد: همچنین ۲۰۰۰ دست البسه و کفش نیز به ارزش جمعی ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر کمک‌هایی است که تماما از محصولات ایرانی بوده و در راستای رفع محرومیت در قالب این رزمایش توزیع می‌شود.

او، توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی با مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان ارزش جمعی در کنار توزیع ۸۰ سری جهیزیه که هر کدام ۳۰ میلیون تومان ارزش داشته و همچنین توزیع ۳۰ دستگاه موبایل و تبلت و کمک به به روزرسانی ۳۵۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند جهت استفاده در آموزش مجازی که با همت بسیج اصناف این ناحیه صورت می‌گیرد، از دیگر خدماتی است که انتظار می‌رود سبب برقراری عدالت آموزشی جهت خانواده‌های نیازمند شود.

سرهنگ خسروانی مراسم رسمی توزیع این کمک‌ها و خدمات را  روز چهارشنبه هفته جاری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) اعلام کرد.

او ضمن قدردانی از همه ارگان‌ها و خیران در همکاری با سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام، از نیک اندیشان دعوت کرد که می‌توانند با همکاری حوزه‌های تابعه این رده در شرق شیراز امتداد این چنین اقدامات خیری را تسریع ببخشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار