مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از آغاز اجرای "پویش ایران همدل" تاکنون ۲۴ میلیارد تومان توسط خیرین زنجانی جمع آوری شده است.

صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به عملکرد کمیته امداد استان زنجان از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، گفت: در مرحله اول طرح "پویش ایران همدل" که در ماه مبارک رمضان در استان زنجان اجرا شد، تعداد ۱۱۳ هزار و ۷۲۰ پرس غذای گرم در ۱۸ آشپزخانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تائید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، طبخ و بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

صفری کمک‌های دریافتی مرحله اول "پویش ایران همدل" را ۹۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این مدت تعداد ۳۱ هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی نیز  تهیه و بین مددجویان زنجانی توزیع شد.
 
او ادامه داد: در عید قربان امسال نیز ۳۴۱ راس ذبح قربانی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در کمیته امداد استان زنجان صورت گرفت.

صفری افزود: در مرحله دوم "رزمایش ایران همدل" که از عید سعید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تاکنون ۱۱۷ هزار و ۹۸۰ پرس غذای گرم و ۳۵ هزار و ۶۰۵ بسته معیشتی به ارزش ۸۱ میلیارد ریال تهیه و میان نیازمندان زنجانی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در اجرای طرح شور عاطفه‌ها نیز که از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد تاکنون ۳۰ میلیارد ریال از طریق کمک های مردمی جمع آوری شده که صرف خرید لوازم آموزش غیر حضوری از جمله گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استان زنجان شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.