مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خیرین زنجانی در طرح شور عاطفه ها ۲۸ میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان زنجان کمک کرده اند و این مشارکت ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان زنجان ۲۸ میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان زنجان کمک کرده اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

صفری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دائمی دانش آموزان در کلاس‌های درس و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت در شرایط کنونی، افزود: کمیته امداد استان زنجان با هم افزایی و مشارکت مرکز برنامه ریزی کرده است تا پایان مهرماه وسایل آموزش غیر حضوری ازجمله گوشی هوشمند و تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دهد.
 
او با اشاره به اینکه طرح پویش همبازی که با مشارکت اداره پست همزمان با سراسر کشور در سطح استان از ۹ مهر تا ۱۵ مهر اجرا می‌شود، گفت: درطرح همبازی از خانواده‌های زنجانی و به خصوص سازندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک دعوت می‌کنیم تا هدیه‌ای برای بچه‌های نیازمند استانمان تدارک ببینند.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل اسباب بازی، کیف وکتاب، لوازم التحریر وسایر ملزومات آموزشی را علاوه بر دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری از طریق باجه‌های پستی به دست کودکان نیازمند برسانند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.